Loading Events
  • This event has passed.

Interessante info avond met boeiende sprekers

16 February 2020 @ 08:00 - 17:00 CET

Op dinsdag 3 maart hebben we een infoavond gepland met wederom boeiende sprekers.

De locatie: Gulpener Brouwlokaal (Rijksweg 19 A in Gulpen).

Bas Helpt: 
BAS-helpt door Ad van Bussel: Veel horecaondernemers zijn bezig met de vraag: hoe zorg ik dat ik nu en in de toekomst voldoende, goed opgeleide medewerkers voor mijn bedrijf kan vinden?
De horeca is de leukste en meest diverse branche om in te werken! En een branche met toekomstperspectief, want tot 2025 zijn er tienduizenden extra medewerkers nodig. Bas-helpt biedt hierin advies en ondersteuning bij de werving en het behoud van medewerkers. Zij vormen namelijk de spil van ieder horecabedrijf en hebben direct invloed op de tevredenheid van de gasten. Zorg dat je voldoende en goed personeel hebt en maakt gebruik van onze hulpmiddelen.

PoenPoen:
PoenPoen-app door Michel van den Hove: De app stimuleert lokaal koopgedrag.
Het betreft een innovatieve en vooruitstrevende app waarmee lokale winkeliers en horecaondernemers binnen enkele minuten zelf hun aanbiedingen en promoties maken en middels een pushbericht real time sturen naar hun klanten en klanten van andere ondernemers.

Voorkom voedselverspilling! Met de PoenPoen app voorkom je dat je producten moet weggooien. Dit omdat je real time kunt inspelen op jouw voorraadsituatie. Je kunt klanten aansporen om bijvoorbeeld tussen 10:00 uur en 11:00 uur naar je winkel te laten komen. Je bepaalt zelf de korting die je weggeeft, en maakt vervolgens real time met een pushmelding naar je klanten.

Connecting All
De WOW-factor door Jean-Claude Crijns. Weet jij waardoor klanten bij jou aankloppen? Waar ze over praten met anderen? Zijn jouw klanten jouw ambassadeurs? Samen met Jean-Claude Crijns, eigenaar van Connecting All, ontdek je in een quick scan hoe je ervoor kan zorgen dat klanten jouw bedrijf als ‘WOW’ zullen omschrijven. Je klant heeft verwachtingen van je bedrijf. Deze verwachtingen worden bepaald door de dienst die je aanbiedt of het product dat je verkoopt. Voldoe je aan deze verwachting dan is je klant tevreden. Maar dan zal hij niet over je gaan praten. Daarvoor moet je een stap verder gaan.
Daar is de ‘WOW’ factor voor nodig. Via een korte proeverij van ca. 30 minuten gaan we op een praktische wijze inzicht verschaffen in de basiseisen en verwachtingen van je klanten.

Vergeet je niet aan te melden bij Esther.

Details

Date:
16 February 2020
Time:
08:00 - 17:00 CET
Top