“Ik werk als Virtueel Professional (VP) online en op afstand, waarbij ik ondernemers ondersteun en ontzorg met brede, uiteenlopende administratieve en secretariële werkzaamheden vanuit mijn eigen kantoor aan huis. Dit kan al vanaf 1 uur per week. Een VP is breed inzetbaar en een echte sparringpartner om je onderneming te laten groeien! Kijk gerust op mijn website om meer over mij te weten te komen en welke diensten ik aanbied. Tot ziens, Virtuele groet,
Myra van den Boorn‑Langeweg
Enkele voorbeelden van werkzaamheden die Myra voor u kan verrichten:
* Online afspraken inplannen
* Offertes opmaken en opvolgen
* Contract & opdrachtbevestiging
* Algemene voorwaarden actueel houden
* CRM systeem implementeren (klantensysteem opvolging)
Financiën
* Boekhouding voorbereiden (uploaden bonnetjes, facturen) voor accountant
* Financieel archief op orde houden
* Facturatie verzorgen en uploaden in financiële tool
* Tijdige betaling / aanmaning
* Debiteurenbeheer
Online:
* Office‑ en personeelsmanagement
* Secretariële‑ en brede administratieve ondersteuning
* Uren‑ en kilometerregistratie
* Plannen & organiseren
* Automatiseren en optimaliseren diverse bedrijfsprocessen door middel van diverse tools
* Eenvoudige websiteaanpassingen
Eventmanagement
* Organiseren en begeleiden trainingen, events, van a‑z
* Briefing / draaiboek opstellen
* Coördineren van inschrijvingen en follow‑ups